Poznate prijateljstvo izreke

“U ljubavi su privlačni samo počeci. Zašto se onda čudimo ljudima koji nalaze zadovoljstvo da češće počinju iznova?” Duncan

“U nama samima naći sreću je – teško, a negdje drugdje – nemoguće.” Agnes Repplier

“Čovjek bez strpljenja je kao lampa bez špiritusa.” Segovia

“Čudno je to: na putovanjima viđam djecu koja me podsjećaju na moje mališane i viđam lijepe žene zbog kojih zaboravljam na svoju ženu.” Fisher, M.

Nekad sam bio neodlučan…. A možda i nisam?

Pokušavaj, nije važno koliko teško izgleda. Bit će bolje.

“U potrebnim stvarima jedinstvo, u neizvjesnim sloboda, u svemu ljubav.” Latinska poslovica

“U nama samima naći sreću je – teško, a negdje drugdje – nemoguće.” Agnes Repplier

“Da bi izvršio velika djela, čovjek treba živjeti kao da ne mora nikad umrijeti.” Disraeli

“Mi smo oboje tako blizu nebu, gospođo. Vi, jer ste le-pi, ja – zato što sam star.” Igo

“Dok živiš, budi živ.” Goethe

Sastanci imaju stalnu tendenciju da se bave nevažnim stvarima.

“Ako si čovjek – vodi ljubav, ako si cvijet – budi mimoza.” Igo

“Najbolji način da se odbranimo od pesimizma je: nikad se ne pitati da li smo sretni.” Kestner

“Uspjeh je uvijek dijete smjelosti.” Volter

“Žene su kao vjetrokaz: prestanu se vrtjeti tek kad zarđaju.” Volter

Neprijatelj nikada ne spava… prepoznat ćes ga po podočnjacima.

Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan. P. Neruda

“U potrebnim stvarima jedinstvo, u neizvjesnim sloboda, u svemu ljubav.” Latinska poslovica

“Prava je tajna sreće u tome da mnogo zahtijevamo od sebe, a malo od drugih.”Albert Guinon

“Učini sve da upoznaš, a ništa te upoznaju drugi.” Farel

“Priča se da je Orfej sišao u pakao da bi potražio svoju ženu. Ja znam mnoge udovce, ali nijedan od njih ne bi sišao ni u raj da bi potražio svoju.” Likok

Nekad sam bio neodlučan…. A možda i nisam?

Najbolje poznate izreke: izreke o poslu, sreća izreke, biblijske izreke, mudre poslovne izreke, aristotel izreke, mudre izreke ljubavi, izreke o sportu, narodne izreke, izreke o djeci, izreke o smijehu

Odgovori

