10 stvari koje nemojte raditi svom šefu

1. Kasnite, a u ured ulazite s kavom u ruci. Ako u ured nonšalantno uđete s 20 minuta kašnjenja, držeći u ruci šalicu za kavu, velika je vjerojatnost da to neće biti dobro primljeno. Ako ste kratki s vremenom, preskočite kafić ovog puta.

2. Neprimjereno ste odjeveni. Vaš se nadređeni ne želi osjećati kao vaš otac ili majka, tako da neće biti oduševljeni ako vas redovito mora opominjati zbog vašeg odijevanja. Držite svoj izgled profesionalnim i zapamtite da je bolje da se nagnete malo prema konzervativnijoj strani.

3. Redovito ističete svoja postignuća. Samohvala je povremeno dobra, ali ako glasno trijumfirate nad svakom malom pobjedom, iritirat ćete i kolege i svog šefa. Spremite pohvale za evaluaciju na kraju godine i uvijek imajte na umu da svoje uspjehe ističete s nekim ciljem – primjerice, kad trebate pregovarati o plaći.

4. Govorite ‘pokušat ću’ umjesto ‘napravit ću’. Kad vas nadređeni pita hoćete li nešto dovršiti, to znači da se od vas očekuje da to i dovršite. Formirajte svoje odgovore pažljivo, jer čak i mala ugađanja tona mogu u uhu menadžera zazvučati drugačije. Umjesto da kažete ‘Pokušat ću to napraviti’, uvjerite svog šefa riječima ‘Nema problema, bacit ću se na to čim završim ovaj zadatak.’

5. Postavljate osobna pitanja. Vaš će šef podijeliti neke privatne informacije kad to bude smatrala prikladnim, pa da je pristojnije da se suzdržite od previše intimnih pitanja. Mali razgovori su ponekad dobrodošli, ali nikad ne zaboravite održati profesionalnu granicu tijekom razgovora.

Ogovaranje6. Ogovarate kolege. Većina će informacija uvijek pronaći svoj put, tako da je vjerojatno da će vaš šef već od nekog drugog saznati sve značajnije skandale. Nitko ne voli uredske dojavljivače i ulizice. Prepričavate li svom šefu tajne svojih kolega, to više govori o vašem karakteru nego o njihovom.

7. Lajkate sve njegove/njezine statuse. Možda ste prijatelji na Facebooku, ali to ne znači da morate lajkati ili komentirati svaku njihovu fotografiju ili status. Držite cyber interakciju na minimalnoj razini.

8. Imati neuredan stol. Većina šefova ne zahtijeva da prostor bude kristalno čist, ali nijedan ne očekuje da će na njemu biti brdo papira. Urednim stolom pokazujete svoj osjećaj odgovornosti.

9. Žalite mu se zbog fotokopirnog aparata. Faks nema papira, internet je spor, i iskreno – klima ne radi. Vašeg šefa ne zanimaju te vaše male brige, jer je odgovorna za puno ozbiljnije stvari. Kontaktirajte odgovarajuće odjele ili pokušajte riješiti probleme sami.

10. Kradete uredski materijal. Samo zato što je ormar pun papira ne znači da trebate uzeti paket ili dva. Brzo ćete izgubiti šefovo povjerenje ako vas ulovi kako uzimate uredski materijal. Krađa je krađa, i nitko neće promovirati zaposlenika koji je poznat da uzima stvari iz tvrtke.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s